Zamówienie
- każdy model zamawiany w naszym sklepie, wykonywany jest na zamówienie. Oczywiście produkty ze stałej oferty, najczęściej są dostępne od ręki. Staramy się aktualizować stan magazynowy, może jednak wystąpić sytuacja, ze czegoś brakuje na stanie, wtedy kontaktujemy się z Państwem emailowo i ustalamy dokładnieczas realizacji.
Ceramika artystyczna - autorski projekt
- możemy wykonać autorski projekt ceramiki artystycznej – ozdobnej lub użytkowej. To będzie wyjątkowa kolekcja, stworzona specjalnie na potrzeby tej współpracy. Może to być zarówno zestaw nieprzeciętnych ozdób do biura, jak i zaprojektowany specjalnie na tę okazję komplet zastawy, stanowiącej szykowny prezent weselny.
Indywidualne projekty - oferta dla gastronomii
- dla wymagających marek gastronomicznych mamy szczególną ofertę. Możemy wspólnie przygotować indywidualne projekty, które stworzą jedyną w swoim rodzaju kolekcję ceramiki użytkowej, dostępną jedynie w Waszym lokalu. Stworzymy zastawę, jakiej nie ma nikt inny, inspirowaną klimatem miejsca, odpowiadającą na potrzeby najbardziej wykwintnych restauratorów. To wyjątkowa oferta dla gastronomii, która pozwoli wyróżnić się na tle konkurencji i zostać zapamiętanym zarówno za danie oraz sposób jego podania. Takie rozwiązanie zachwyci zarówno w małych, intymnych kawiarniach, jak i sieciach hoteli.
Współpraca biznesowa
- jeśli masz inny pomysł na współpracę z naszą marką – skontaktuj się z nami. Jesteśmy otwarci na nowe doświadczenia, a nasze głowy są pełne kolejnych pomysłów.
- termin realizacji zleceń indywidualnych ustalany jest indywidualnie.
Jak kupować w sklepie - podpowiedzi techniczne
1. Wybierz z naszej oferty interesujący cię produkt.
2. Dodaj produkt "do koszyka", a jeśli posiada warianty dokonaj ich wyboru na karcie produktu.
3. Po skompletowaniu zamówienia (pamiętaj możesz kupić więcej niż jeden produkt) przejdź do koszyka.
4. Wybierz dogodną dla siebie formę dostawy. Masz do wyboru:
- Inpost paczkomaty - darmowa wysyłka od 350zł
- Inpost Kurier - darmowa wysyłka od 350zł
5. Wybierz dogodny dla siebie sposób płatności, masz do wyboru:
- Karty płatnicze
- BLIK
- PayPo Kup teraz, zapłać za 30 dni
- GooglePay
- Przelew tradycyjny
- Odbiór osobisty w siedzibie firmy
Więcej o płatnościach możesz dowiedzieć się tutaj.
6. Następnie musisz podać dane do realizacji zamówienia i możesz skorzystać z jednej z 4 opcji:
- zakup z rejestracją - założysz konto w naszym sklepie. Pozwoli to na udział w programie lojalnościowym, będzie też dostępna historia zamówień
- zakup z wykorzystaniem konta Google lub Facebook - podobnie jak zwykłą rejestracja, ale wykorzystujesz swoje konta w Google lub Facebook. Nie będziesz zmuszony do pamiętania osobnego hasła do sklepu.
- zakup bez rejestracji - podajesz tylko dane do wysyłki, ale nie będziesz mógł korzystać z programu lojalnościowego
- zakup z użyciem istniejącego konta - jak już zakładałeś wcześniej konto w naszym sklepie to wybierz tę opcję
7. Sprawdź czy wszystko się zgadza i "potwierdź zamówienie" odpowiednim przyciskiem.
8. Dokonaj płatności w wybrany przez siebie sposób.
9. Czekaj na przesyłkę i odwiedzaj nas ponownie.
Co się dzieje z moim zamówieniem?
- po dokonaniu wpłaty twoje zamówienie zostaje przekazane do realizacji. O jego wysłaniu poinformujemy cię mailowo, a jeśli założyłeś konto w naszym sklepie statu zamówienia możesz śledzić logując się do sklepu tutaj.
Zwroty lub reklamacje
- dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty spełniły twoje oczekiwania. Jednak pamiętaj, że zawsze przysługuje ci prawdo do zwrotu (14 dni od zakupu) lub reklamacji. W przypadku chęci skorzystania z takich możliwości sprawdź jak to zrobić.
Masz pytania lub wątpliwości?
- jeśli nadal masz wątpliwości lub pytania dotyczące procesu zakupowego lub produktów zapraszamy do kontaktu:
- e-mail: sklep@gajaarte.pl
- telefon: 665 169 196 lub 793 304 802